Wednesday, February 17, 2016

in my future

みなさん、こんばんは。

先週わたしは、プライベートも仕事もやりたいことをガンガンやっちゃおう!と決めて、それ以降、これから何をしていこうか考えていました。
着付け、ダンス、英会話、音楽、料理、、
他にもいっぱいあって。
興味のあることで自分もやれそうなコトっていっぱいありそうと思い。
今の時点でエキサイティングしています。
ただ不安もあります。フワフワでフラフラ状態ですから。
ありがたいことに、今は大きな会社で社員として働いていますが。
わたしは、お金や条件で満足出来ないみたいです。
ある、すごい能力を持った方にも言われました。
魂が喜ぶことをしろと。

はい、頑張ります。

てことで、今日もおつかれさまでした。


皆様の幸せを願って。

愛をこめて

琴里


hi,
I decided last week,I'll do everything what I want to do in my life.
And I was thinking what I'll do.
 Kitsuke (wearing Kimono ), dancing, English, Music, cooking,,,
And many things other.
and maybe I can do many things in my interest.
So I am very exciting now.
But I have also anxiety. Because it is unstable.
Now I work in big company in Tokyo.
So It's so different

But I can't be satisfied with money and conditions.
also it was said by great person,too.
So I will do things what my soul can be satisfied.

So I'll try and I'll enjoy.

Thank you for reading.

Love,
Kotori

No comments:

Post a Comment